Cara aku hilangkan stress

Thursday, April 12, 2012 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

oleh kerana kawan aku asyik membebel yg aku dah lama tak update blog,
maka aku tepis sume kemalasan nk update ke tepi.
gagahkan diri.

so ,  entri yang ringkas,



cara aku hilangkan marah / stress.

makan !
kawan2 dah sedia maklum, kalau aku marah aku akan capai makanan untuk reda kan rasa marah.
mungkin tak semua orang macam aku.
tapi pada aku, dengan makan je dah cukup buat aku happy balik.
kalau aku makan tapi still xhappy , maksudnya makanan tak cukup !


pejam mata. 


memang kalau tahap marah atau geram aku dah paras maksimum !!
memang tak dapat sape2 nk tolong laa. mungkin aku dah jadi warna hijau waktu tuu. fuhh.
tangan aku akan menggigil. dan seterusnya aku akan sendiri tak jangka apa aku akan buat
so , kalau ini yg berlaku, aku sendri akan cepat2 pejam mata, tarik nafas dalam2. dan senyum sendiri untuk hilangkan sume marah.
mungkin tak 100 peratus yg hilang tapi mungkin sikit? asalkan dapat kurangkan sebelum kerusi atau meja melayang. kan?




tidur.
memang ni la tabiat aku.
stress? tido
stress lagi? tido laa .

memang mujarab. bangun terus lupa. macam xada apa2 berlaku.


You Might Also Like

1 komen:

Nonie said...

boleh la tuhh . asalkan update ken (: