gambar dan kisah2 nya

Wednesday, April 18, 2012 Zul Han Na ^_~ 1 Comments


mungkin entri ni agak bosan . tapi tak pe.

hari ni lah yang paling funny sekali. punya lah bosan tunggu ayah, aku main bola sepak dengan adik2 sedare aku. ape yang penting? seronok. tak kisah la nak cakap aku budak kecik ke apa. memang aku kecik. haha. kenyataan ! pic ni menunjukkan yang aku dgn geng baru je penat main bola. ^_-






jangan gelak laa tengok aku posing . aku pon tak tahu kenapa aku posing begitu rupa. agak.. err. entah. 
masa ni pagi pagi lagi. tak ada orang pun kat pantai. kedai makan pun tak banyak yang bukak.
pasal adik sedare aku tidur kat rumah, parents aku bawak die datang pantai. nak happy2. 








masa ni dekat padang besar, perlis. hantar abang aku pergi poli. nak balik tu singgah sini. orang ramai gile. macam semut. aku just tangkap dari atas. 





masa ni dalam perjalanan balik dari perlis singgah makan. kedai ni pelik ! sebab hampir setiap penjuru dan sudut kedai die ada anak patung besar2. tube2 ada pulak katak yang nak bunuh diri kat situ. aku tak mungkin lepas kan peluang untuk tangkap gambar. muahhahah






baiklah, agak pelik dengan gambar ni. masa ni orang ramai. dekat kampung. aku posing dalam bilik dengan sedare. ehem. kebetulan masa ni adik sedara bawak kamera. 
mak aku kata, kalau barang tak digunakan nanti cepat rosak. 






memang ! aku suka tangkap gambar bulan mengambang. malam ni bulan cantik sangat. kalau aku tak ada kerja, aku akan pandang langit, antara cari bintang atau bulan. aku sangat sangat suka tengok bulan. lepastu senyum sorang2. whos care? 





kelas tambahan!! tahu tak masa yang sesuai nak posing masa kelas tambahan diadakan? tak tahu? meh aku bagi tahu, masa subjek sains laa kan? hahak ! maaf la, kami memang gila. eh tak lah kawan aku jee . haha






nampak serius kan dieorang. ni classmates aku, waktu ni tusyen gak, tapi ada masa rehat. ni semua tengah makan tapi nampak macam ada perbincangan umno .


yang sorang bercakap, sorang lagi pantang nampak kamera. 


kami sahabat !  aku tak berharap satu hari nanti aku gaduh besar. sebab pergaduhan adalah sesuatu yang aku bencikan .. brrr


lepas makan terus cari cikgu fizik ! kebetulan cikgu makan sekedai kan. haha. KEBETULAN . 
dengan tekunnya cikgu terangkan. entah masuk entah tidak. 


kami sayang haziq haikal yang comel !! eye eye ~ 





waktu ni dah habis kelas. posing kejap laa






tengah shopping. aku tak suke shopping baju. jadi oleh kerana menunggu ibu aku yang tengah shopping, aku pon posing. ehem.





nampak x? buat2 la nampak. aku tengah tengok bulan. baru je lepas buat keje sekolah waktu ni. kat kedai ayah. tengah menjengah kat langit tibe2 ada orang tinjau dari bawah . 

aku ingat lagi 

" tak de kerja ke? " 

itulah soalan die . 






batu cave ! berada kat rumah pak tam yang dekat dengan batu cave. 


duduk dekat boyan sambil berangan kejap



kreek ~ jangan tanya kenapa aku suka tangkap gambar. jawapannya adalah aku suka simpan kenangan. sangat seronok bila one day aku bukak balik dan ingat semula semua kenangan2 tuu.

You Might Also Like

1 komen:

ejulz said...

bergambar aje.. hehe