Kami dah pulih dan dah sedar

Friday, April 20, 2012 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

orang kate kite kene ade semangat yang positif.

tahu tak betapa bengang nye aku bila kelas kami tak menang dalam keceriaan kelas?
yer ! tersangatlah jeles tengok mereka dan mereka amik hamper. ciss ! 

oleh itu, kami bertungkus lumus menghias kelas sebab nak rebut hamper . 
wahahhaah! 

tengah tunggu je keputusan keceriaan kelas.

mungkin la ada yang kata dah terlambat nak menghias bagai sbb dah bulan 4.
tapi sape kesah ? 

" buat ape nk jeles ? rilek sudah " memang kene sumbat dalam mulut dgn stokin basah kalau ada yg bersuara mcam ni. 

orang beria2 nak menang. 

eh kira ok taw. waktu aku menengah rendah dulu, kemas kelas cantik2 . lepas tu ada kelas tu frust sbb kelas die xmenang, tak pasal2 naik cuti tuu kelas kami telah hilang maruahnya.
sumenye hancuss !! 
kene koyak sana sini.

so aku nak kate satu jee. 

biar jeles yang positif jangan jeles yang negatif ok? macam mana agaknya orang melayu nak maju kalau terus macam ni ek? 

You Might Also Like

0 komen: