my answer for ur question.

Friday, April 13, 2012 Zul Han Na ^_~ 0 Comments


Hai. baru balik dari tusyen ni.
tadi kelas tusyen huru hara gila. happening. riuh betol.
tak tau nape. mungkin sebab dah lama tak de kelas kot? maybe.

aku just nak share sikit jee malam ni,

orang selalu tanya.

" kau biar betol? betul2 tak ada bf? tipu laaa . "

sebenanrnya aku dah tak tahu nak explain macam mana.
nampak macam alien ke kalau aku tak ada bf?

bukan alien yg nii okeyh 



okey lah. jujur ok, aku susah nak percaya lelaki. nak suka lelaki pon aku perlu ambil masa yang lama. bukan sekali pandang dah boleh jatuh cinta.
dan aku ada perasaan takut.
aku akui memang aku ni jenis suka pada yang satu. (faham2 je laa) , so aku agak seram dan tak percaya yang laki boleh setia dengan aku macam mana aku setia dengan dia.
pada aku, menunggu orang yg kita suke adalah lebih baik dari mengharap kan STATUS perhubungan yg palsu dan pura-pura semata.


sorry~

You Might Also Like

0 komen: