tasik dan majlis.

Wednesday, April 18, 2012 Zul Han Na ^_~ 0 Comments


hari ni aku ke durian tunggal.
ikut bf aku. pasal die sebut TASIK laa aku beria2 nak pergi.

memang ! tempat tu lawa.
duk situ macam lepak tepi pantai.
memang best ! anda jeles? bagus ! hahak.

sebenarnya kat situ ada majlis pertunangan bf aku nye sedare.
aku je yang menyemak. ^_^

aku suke pergi situ sebab ada tasik dan angin yang macam kat pantai !!

malas laa nak taip panjang2. bukannye ada yang nak baca kan?

so just send pic je okeyh?

tengah makan sambil amik angin sepoi sepoi bahasa. wooo ~ makanan yg xsedap sume jadi sedap.

ade macam bollywood x? haha.

~aku nak kawin dengan anak raja ~

otw pulang !! 

menyentuh guna tangan tapi sampai ke hati , menusuk ke memori ~ huuu


aku cakap kat bf aku yang aku nak pergi lagi kat sini. dan aku nak mandi !!
entah ada lagi PELUANG ke x kan.

You Might Also Like

0 komen: