the best class ever.

Wednesday, May 23, 2012 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

penat giler. aku baru balik kelas petang. kelass addmath hari ni.
sangat happy. girls je la yang suka habis. boys memang muram laa sejam .

kelas aku ~> SUNYI !

guru yang menyandang gelaran PALING DIGERUNI masuk kelas aku. aku pun takut. sapa yang tak takut?

memang aku gelak habis. budak lelaki kene cubit pipi. rambut kene tarik sebab tak dapat jawab soalan addmath.

heii kesian? tolonglah mereka dan mereka tu semua adalah makhluk yang paling memekak dalam kelas dan tak pernah duduk diam. RIMAS !
bila sekali kena macam tu, baru rasa masing2.

aku? dari sudut belakang hanya tersengih. dan sangat puas bila cikgu tu mengajar.

iye la, orang kata lagi garang cikgu tu, lagi cepat ilmu tu masuk dalam kepala. berdesup desup ilmu masuk.
kalau tak lulus jugak tak tahu laa. 

You Might Also Like

0 komen: