bukan salah aku.

Thursday, May 24, 2012 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

bukak facebook, tengok status LELAKI tu,
hai. aku mengeluh kejap.

pakcik, kau berusaha lupakan aku? bukan aku yang paksa.
kau tak dapat lupakan aku. bukan salah aku.

kau suka kat aku, bukan kehendak kau dan jugak aku.
dan , perasaan aku yang sangat keras, memang tak boleh jatuh kat kau laa.

so, cuba la sedaya upaya kau lupakan aku.

dan lagi satu, tahu tak yang kita takkan mampu jatuh hati pada orang yang langsung kita tak pernah jumpa, setakat tengok rupa dalam gambar , memang kau takkan mampu buat aku jatuh hati dekat kau. so, aku harap kau faham pasal diri aku.

bila sampai bab hati, memang orang lain susah sangat sangat nak faham aku.

entah apa lagi untuk orang macam awak yang baru kenal aku TIGA hari dekat KEM.

semuanya jadi tak logik !!

You Might Also Like

1 komen:

hati jgn kau berubah. :)