hakikatnya memang tak boleh

Wednesday, May 23, 2012 Zul Han Na ^_~ 0 Comments


Dah tiga minggu . EXAM WEEK. sangat memeningkan. dan selama 3 minggu jugak la aku berjaga malam.

hakikat yang harus di bongkar ~> ?? aku baca buku tapi...  

disebelah aku, bersila laa netbook yang terpampang FACEBOOK. menipu diri sendiri adalah hobi? tidak sama sekali.

jujur aku memang baca buku. tapi kejap2 aku letak buku tepi , capai yang sebelah lagi tu. dan lepas tu capai balik buku.

hati tak tenteram. capai balik netbook. lepas tu janji pukul 3 nak berjaga balik. last2 lena dibuai mimpi.





bila dekat habos exam , baru laah kesedaran timbul  

" owh, facebook ni menghayalkan. apa beza aku study kalau facebook kat sebelah. ibarat melambai2 ajak minum kopi sebentar. macam mana nak berjaya? "

blah laa zulfah, malam terakhir exam baru nak dapat hidayah. lupe kan~~~~~


You Might Also Like

0 komen: