holiday list. JUNe

Thursday, May 24, 2012 Zul Han Na ^_~ 1 Comments


okey lah, aku tak pergi sekolah untuk hari ni.
hari ni kan hari last sebelum cuti 2 minggu lagi . aku terlantar atas katil dan mengerang kesakitan yang teamat. ahh benci !
perut aku sakit dan memulas tpi bukan sebab nak ke toilet ok.

semalam punya cerita kot. iye laa. semalam pergi makan pizza dgn ibu n abg .  lepas tu pergi shopping beli barang nak buat spaghetti. seronok dan meronok ronok !

MAKA ...   bermula lah percutian ku !! iyahhhh.  tapi sayang.. aku ada kelas tambahan ~~


seterusnya .. aku siapkan list of holiday ! benda yang aku nak buat masa holiday nanti. mungkin aku akan agak busy dengan study tapi takkan 24 hours study kan?




            ini dia. mempersembahkan..











  • buat cerpen ! aku rindu teramat nak menaip dan berangan kemudian terhasil laa cerpen yang cute. hussh. ex ci ted !
  • cat bilik. ini aku nak buat dari tahun lepas tapi tak buat2 jugak. bilik aku macam orang keling tau. sekerat ijau, sekerat pink dan sekerat purple. 
  • aku fikir 2 3 kali nak tulis yang ni. STUDY . benda yang memang wajib aku buat.
  • belajar memasak. even aku ada kelas tambahan tiap2 hari, tapi aku nekad nak belajar sesuatu yang baru daripada ENCIK GOOGLE.
  • jalan jalan. tahu tak dah berapa bulan aku tak pergi jalan jalan dengan family. ni semua gara gara kebusyan yang melanda aktiviti masing-masing.     apa yang paling penting bila dah melangok? POSING LAAA.




You Might Also Like

1 komen:

pandainya dia buat cerpen. seni. :)