Kagum !

Monday, May 21, 2012 Zul Han Na ^_~ 1 Comments

letak pic yang lain dari tajuk? memang HOBBY aku. muaahh


Entah la. Suke la tengok orang cantik ni. leka lah tengok orang hensem ni. KAGUM !

indahnya ciptaan tuhan. hehe.    bila dah lawa, pakai la apa pun, still nampak cantik.
tapi tetap akan nampk hodoh kalau perangai BURUK. maaf ! tapi memang !


betul ke, kalau perempuan yang terlalu cantik dan kelihatan PERFECT, lelaki takut nak dekat.
dan lelaki yang hensem dan PERFECT, susah nak dapat awek? huhu


perhatikan orang memang hobby aku. diperhatikan orang, mmg nasib aku.

so aku nak nasihat kan pada yang cantik cantik dan hensem hensem tuu. ehem.

jangan riak bila dipuji COMEL , CANTIK, AYU dll. sebab tu semua pinjaman. ^_^

You Might Also Like