like vs unlike

Friday, May 04, 2012 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

duduk dalam kereta ~> aku tak tahu laa, aku suka duduk dalam kereta. lepas tu pergi tempat jauh2. huiii seronok. kalau boleh tak nak turun kereta ! 

sajak ~> kalau orang tengok aku sekali pandang, orang mesti takkan percaya yang aku ni jiwa-jiwa orang nya. kadang2 aku duduk duduk pon aku boleh buat sajak. 

makan ~> yes ! yang ni memang kesukaan aku terutama masa stress. bila stress kepala otak konpem terbayang coklat. huuiss. kurang2 pon nasi 3 pinggan baru laa stress kurang. 

keychain ~> kalau tengok dalam bilik aku memang banyak keychain sampai tak tergantung2. aku suke beli tapi tak tahu nak pakai kat mana. 

bulan + malam ~> suke tengok suasana malam dengan bulan terang. tambah dengan bintang yg penuh. wahh. lawa.

dayana ~> ????



unlike :

lintas jalan ~> aku tak suke yang ni. kalau melintas aku akan berpaut tgn kawan2. takot !

merokok ~> tak suke la tgok orang merokok. memang aku takkan cari laki yang merokok. 

diari ~> inilah yang paling sensitif sekali. tak suke orang bukak diari aku. ok

shopping baju ~> yang ni lah paling aku failed sekali. tak suke masuk tempat baju dan pilih2 sume tuu. grr. memang bosan ! selalunya kalau aku shopping baju mesti mak aku ade kat sebelah. haha

hidung ~> eii yang ni lah paling aku benci. aku tahu laa hidung aku mancungkan. tapi selalu kene kutok. sabo je laaa. 


# baru laa aku perasan yang aku tak banyak tahu sangat pasal diri sendiri. 


You Might Also Like

0 komen: