out of list !

Saturday, May 19, 2012 Zul Han Na ^_~ 1 Comments



di sini aku senaraikan jenis2 lelaki yang aku tak suka . sila ambil perhatian. haha.


~> hisap rokok + bibir dah berkarat. aku benci tengok bibir lelaki yang berkarat. kelihatan selekeh.

~> seluar pendek. ini lagi satu terserlah keselekehannye. pakai seluar atas lutut dengan seluar jean koyak rabak. adush.

~> panas baran. haii laah malang lelaki macam ni. benci !
~> kuat membebel . eiii. jauhkan diri ku dari kaum adam yang seperti ini.

~> kuat merajuk. lelaki seperti ini layakkah digelar lelaki kalau merajuk die melebih dari perempuan?
~> maki hamun hujung mulut . Perkataan2 yang sakit telinga aku dengar. bencinya.
~> anak manja. haha. yang ni lah yang paling aku anti. dan sebab anak manja lah kuat merajukkan? tak gitu?  merimaskan~~
~> hipokrit. aku tak dapat nak terangkan yang ni . biar laa aku saja yang memahaminya. ok.

You Might Also Like

1 komen:

i love romantik. hewhewhew