tak pernah faham

Monday, May 07, 2012 Zul Han Na ^_~ 3 Comments

boleh bagi tahu aku?

kenapa dan kenapa?

kenapa orang lelaki suka mengusik? memang tak semua tapi ade sesetengah dari mereka?
kenapa suke mengusik?

pernah aku tanya orang tu , dan jawapannya ialah ~> sebab suka tengok muka kau yang marah tu?
what? selama ni aku sangka muka aku marah sangat menyeramkan sampai tak ada siapa berani nak pandang.

jangan buat aku gila depan komputer boleh?

dan aku ada terima jawapan ~> sebab kau gelabah !
ada kene mengena ke? #ok fine ! memang aku gelabah.

ada pulak yg merepek ~> mungkin dia suka kat kau.
erk , bila kuat mengusik maka akan lebih menyakitkan hati,
ada ke orang yang ada hati kat kita tapi suka sakitkan hati kita.
tak logik !!


You Might Also Like

3 komen:

eh eh eh, jgn malah maa.

xmarah lorr. emo sikit jee. hehe

zubect said...

mmg laki nie suka mengusik, maybe nie sbg hiburan dorg kot. sabar2 :)