gila kan die !!

Wednesday, September 05, 2012 Zul Han Na ^_~ 2 Comments

Nak saja aku habis kan cepat exam besar aku ni.
lagi cepat aku habis maksudnya lagi cepat laaa kegilaan aku ni berhenti .. 

aku memang gila kan dia ! 
dari dulu lagi aku harap aku dapat miliki dia.

Aku nak pegang dia. nak genggam dia tanda kemenangan aku !

fine. aku tak pernah kisah lah orang nak cakap ape. 
asalkan itu minat aku ! no one can stop me !!


ini lah die yang aku gila kan tuhh..
tiap2 hari aku tatap.. aku nak handphone flip.
aku tak suke lah touch2 ni. rimas..

aku pernah je hampir campak handphone corby2 mak aku sebab nak tekan keypad die payah.

aku tak pernah kisah pasal trend ke apa.
apa yang penting benda tu aku suka.

THIS IS ABOUT ME . IF U DONT LIKE IT JUST GO AWAY !

You Might Also Like

2 komen:

MrJep said...

Enpon aku murah jer..,

MrJep said...

ensot aku murah jer..,hehe