MY INSTAXXXXX !

Sunday, October 13, 2013 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

aku dah lama ketagih benda alah tu . tapi ku sabarkan jugak hati .
bila nadia post that thing kat twitter . I wanted to shout badly .
punye lah lama aku mengidam tapi diam aje laaa . lagi lagi bila nak sambung study ni , kena banyak pakai duit .

hari nih , aku pergi MP sebab nak beli barang makeup aku yang dah nak habis , pencuci muka lahh etc .
tiba2 lalu depan kedai camera. aku dah tak nampak manusia daa, hanya that thing . only YOUU !


aku ajak ibu tengok camera tuhh , lepas tu boleh pulak ibu tarik aku pergi dari tempat tuu , tak nakkk . aku tak berganjak . aku dah melekat dekat cermin . arghhh .
HIDUP , KENAPA MESTI SELALU KAU BER-DILEMA DENGAN AKU ?

mana tak frust , duit ada tapi tak boleh membazir . boleh aja beli senyap2 tapi macam membazir jugak .
takpalaaa darling , just be patient k , one day you'll be mine . vada he apseee ! 

You Might Also Like

0 komen: