Hambar Hidup aku

Thursday, October 23, 2014 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

Lepas dapat kebenaran ibu, aku pergi Majlis Pra Sekolah tu. okay jangan tanya kenapa budak Tesl ada dalam majlis tu. Aku pakai jubah merah batu dengan tudung hitam corak kilat kilat ape tah, bertatah hiasa emas berlian di atas kepala dan berlian menyalar atas tangan, oh sungguh hiasan aku dah tak macam arab , lebih kepada india. time tuh aku fikir peduli apa kan, alang2 dah beli baik ku pakai. Memang memancar2 malm tu dengan gaun2 arab memasing, yang tak pernah2 berpurdah terus ada purdah.malam tu tak ade ape pun yang menarik sangat. okay ada insan yang kata ' korang kembar ke? muke korang sama' zura gelak aku senyum. aduh. sama sangat ke kami. dah banyak orang kata ni, hari tu kata aku dengan zura adik beradik. okay la tuh kan. cakap je la yg kiteorang ni cun. heh. Due tiga hari ni aku jadi serabut bertambah dengan stress dimana aku duduk menghadap cerita korea yg aku dah katam sebanyak 3 kali tapi aku still jugak tengok sedangkan kerja aku menimbun tuh. ada yang nak kena submit next week lepas deepavali. syukurlah aku tak balik cuti ni, bayangkan lah kalau aku balik mesti lagi satu hape aku tak usik. ni tak balik pun, aku baru je hantar SATU kerja, itu pun bukan sepenuhnya hantar. Kembali pulak kepada kisah cinta aku yang hambar sejak due menjak ni. Lelaki tu seakan berubah dan tak tahu lah kenapa. aku ni da lah dungu bab2 ni. bab bagi nasihat cinta kat kawan je handal, bile aku hadap sendiri, aku tumbang dulu.
teringat zura, aku rasa aku kenal balik hostel sekarang sebab aku rasa roommate aku yg tercinta tu tak stabil skarang dan aku kena bgi light sikit dalam bilik tu. bye 

You Might Also Like

0 komen: