lamaran diterima :)

Tuesday, July 12, 2016 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

bercakap tentang lamaran, yup aku telah terima lamaran lelaki tu. maybe family akan cakap yeah aku terima atas sebab dah terma coklat sekotak tu. sememangnya tidak! tahu tak hati aku masih keras lepas terima sekotak coklat tu. lama sungguh berikir pasal lamaran tu, berdoa jugak supaya Allah beri petunjuk. I know, tak tentu lagi family akan terima dia tapi aku akan usaha jugak. better die trying! dan aku jugak tahu lelaki tu seorang yg kuat cemburu, overprotective, keras kepala kadang2 kene ikut cakap die, career pemuzik govern but who cares sebab aku lebih kenal die yang manja tak bertempat, gigih usaha bila dia kata dia nak dia akan usaha sampai tulang mereput, seorang yang pentingkan family overhimself, boleh kata seorang yg skema, boleh jugaka kata seorang yang terlebih caring, HAHA.

aku tahu, dia adalah seseorang yang pernah aku buang dalam hati dan hidup aku 6 bulan yang lepas. even tho kami dah kenal selama 4 tahun, aku tak jamin yang aku akan terima lamaran dia. tapi disebabkan usaha gigih dia ambil hati aku balik, akhirnya kan I say yes. and it worth waiting. dapam hubungan mungkin tak menjanjikan happy ending but at least we should try something and go for it!

You Might Also Like

0 komen: