Heavy-minded

Wednesday, January 04, 2017 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

It was always about perasaan dalam ni and I wonder why. Sejak kecil lagi I had interested in writing my feeling in diary. I talked with myself alot back then. Im not remember when I stop doing that.

Dari dulu lagi aku berharap bila aku serabut dengan diri aku sendiri, aku nak lari jauh2 dari orang sekeliling aku yang aku rasa langsung tak memahami aku. Kadang2 jugak aku rasa aku menyusahkan orang lain dan benda itu yang paling aku benci.

Aku nih,beruntung aje tak pandai drive dan tak ada kereta. Masuk tahun ni umur aku 22 tahun dan aku masih tak pandai drive. kalau aku pandai drive, mungkin sekarang aku tak ada disini.Aku akan berada dekat pahang atau pun sabah mungkin jugak new zealand.

Pernah sekali aku cuba untuk apply degree die new zealand. tapi disebabkan masa tu banyak sangat halangan yang datang dan aku tak ingat apa, ayah nasihatkan aku sambung saja di Unisel. Aku kalau boleh tak nak sambung belajar di Unisel. Aku tak rasa nak sambung degree tahun ni tapi sebab parents aku nasihat. Aku rasa nak bisnes dulu. Apa ada pada degree. Yer aku tahu dan sedar untuk course aku memang memerlukan higher qualification. but who cares dalam ekonomi yg teruk sekarang. Aku nak tolong ayah aku. I think I need to do something. Adik beradik aku semua tengah belajar, aku tersepit sangat lagi2 bila aku dengar ibu mengeluh duit banyak keluar. Aku sedih.

Aku ada abang, abang? buat masa nih aku benci dengan istilah tu. Tahu apa? aku tak ada abang pun. abang yg membebankan. aku rasa nak duduk dekat kebun kawan ayah tu. biar tak ada dalam rumah ni. tenang sikit rasanya.

I want to rest, cc-heavy-minded

You Might Also Like

0 komen: