Rasa ragu

Wednesday, January 04, 2017 Zul Han Na ^_~ 0 Comments

Baru hari ni aku online facebook. rancak sungguh die berfacebook sedangkan aku langsung tak tahu. rapat sungguh hubunagn die dengan rakan office. It makes me feel afraid, afraid of losing. Sebelum  ni hati yg teguh ni percaya 100%. Sekarang entah apa yang ada, aku sendiri tak pasti dengan perasaan aku.

Ya hubungan tu kadang2 dengan sendiri turun dan naik. Agak kebudak budakan kalau aku tak bagi dia berfacebook hanya sebab aku dah berabad tak layan laman sosial tuh. Tapi macam aku sendiri, bila aku dapat tahu dia dah tak on fb memang aku tak layan dah FB. rancaknya dia dekat FB sampai buat aku terfikir die ade perempuan spare part ke dekat FB. jauh kan aku melayang. perempaun always with overthinking minded.

Andai lah kata satu hari hati die berubah pada yang lain dan datang mengaku dekat aku dia dah ada orang lain,  aku selalu terfikir macam tu dan terfikir apa reaksi aku saat tuh? mungkin kah aku akan redha kan dan tak salahkan dia. atau aku akan mengamuk dan lari dari sini. kenapa lah aku asyik terfikir nak lari. kalau aku redha, itu bermaksud aku tak jujur pada perasaan aku, kalau aku marah, tak guna sebab hati kita ALLah yang pegang. bila Dia berkehendak maka terjadilah.

I just wish a great ending with our long-live-relationship.


You Might Also Like

0 komen: